Wat doen we eerst? Een onderzoek! Niet alles is van toepassing bij iedereen.
Of start jij ook direct een marathon na jaren niet gesport te hebben?
Druk, druk… drukst.
Tip voor de horeca.
Na de analyse volgt advies en vooropgestelde doelen.
Deze kunnen verschillende aspecten omvatten:
- Marketing
- Administratie
- Concept ontwikkelen
- Prijsberekening
- Software
- Rebranding
- Website
- SEO & SEA
- Kosten besparen
- Omzet optimaliseren
- Zelf doen / uitbesteden
- Personeel / Juiste mensen
- …
Verder kan je zelf bepalen om het intern aan te pakken (eventueel onder begeleiding) of dat wij het voor u uitwerken.
Doelen worden bepaald aan de hand van prioriteit, voorkeur en budget. Vaak wordt zo’n traject ook uitgerold over verschillende periodes. We bepalen dan samen met wie en hoe er gewerkt kan worden om de uitgetekende doelen te bereiken.
Worden er bijvoorbeeld andere bedrijven (marketing, ontwerp, uitgebreide financiële analyse, …) bij betrokken of waar wordt er de voorkeur aan gegeven?
WERKWIJZE
4. Invullen & opvolgen
Volg je zelf op?
Volg je je zelf op? ;).
Dit laatste is niet onbelangrijk. Dikwijls wordt er beslist om de invulling en opvolging zelf te doen.
Dikwijls wordt hier ook op teruggekomen…
…want tijd ontbreekt.
5. Check-up
We laten je niet alleen. Opvolging is het kernwoord tot succes.
Dit kan maandelijks, 3 maandelijks of zelfs enkele malen per jaar.