Wat doen we eerst? Een onderzoek! Gezien niet alles van toepassing is bij iedereen.
Of start jij ook direct een marathon na jaren niet gesport te hebben?
Waarom een analyse?
Analyse website
Hoe word je bedrijf door de klant gezien? Of door een prospect? Hoe gezond is mijn bedrijf? Hoe gezond ben ik?
Door eigen ervaringen, ups & downs, talloze opleidingen, maar vooral 15 jaar ondernemen is deze analyse ontwikkeld tot wat ze vandaag is. En ze verandert nog alle dagen. Geen enkel nieuw marketing of bedrijfsmodel blijft onbestudeerd.
Gedurende 3 tot 4 dagen analyseren we je product/dienst en het bedrijf zelf.
Wat doen we juist?…
1. We bekijken je bedrijf en product/dienst vanuit de ogen van de klant
2. We bekijken de behoeftes van je bedrijf en uzelf
We zoomen in op volgende onderwerpen:
1. Product of dienst
2. Uw bedrijfsverhaal
3. Uw meerwaarde als bedrijf en product/dienst
4. Hoe is het huidig beleid?
5. …
Na de analyse bekijken en bespreken we het overzicht, aangevuld met voorstellen vanuit DAAvid.
WERKWIJZE
4. Invullen & opvolgen
Volg je zelf op?
Volg je je zelf op? ;).
Dit laatste is niet onbelangrijk. Dikwijls wordt er beslist om de invulling en opvolging zelf te doen.
Dikwijls wordt hier ook op teruggekomen…
…want tijd ontbreekt.
5. Check-up
We laten je niet alleen. Opvolging is het kernwoord tot succes.
Dit kan maandelijks, 3 maandelijks of zelfs enkele malen per jaar.